اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در آبان ماه امسال ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرهای آبادان، خرمشهر، هندیجان و شادگان کشف شد.

کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد بنی‌سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آبان ماه امسال حدود ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این منطقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مقدار سوخت قاچاق در چهار شهرستان زیر پوشش این منطقه، شامل آبادان، خرمشهر، هندیجان و شادگان کشف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: کشف این مقدار سوخت قاچاق با تشکیل تیم‌های نظارتی متشکل از واحد بازرسی، حراست و بسیج منطقه و با همکاری موثرمجموعه نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نظارت بر چرخه توزیع سوخت به عنوان سرمایه ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آن، از اولویت‌های کاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، به شمار می‌آید.

محمد بنی‌سعید تصریح کرد: فرآورده کشف شده، سوخت نفتگاز است که در قالب ۲۴ پرونده تنظیم و به مراجع قضایی تحویل داده شده است و محموله‌های کشف شده در انبارهای نفت آبادان و شهید نوربخش ماهشهر، تخلیه شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول