اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه رامهرمز: تمام گزینه‌های آمریکا در ایران شکست خورد

امام جمعه رامهرمز گفت: آمریکا با شیوه‌های مختلف نظامی سیاسی و اقتصادی به‌دنبال سلطه بر جهان است و در ایران تمام این گزینه‌ها را آزمایش کرد و شکست خورد.

امام جمعه رامهرمز: تمام گزینه‌های آمریکا در ایران شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید محمدحسین میری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رامهرمز با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ظرف ظهور و بروز آیات قرآن در زمان حضور و حکومت امام معصوم است و با حاکمیت امام مردم اجرای احکام الهی را به طور کامل احساس خواهند کرد.

وی افزود: این موضوع به معنای سکون و بی‌تحرکی ما نیست بلکه باید زمینه ساز ظهور باشیم و برای تحقق آن می‌بایست تلاش کنیم.  

 امام جمعه رامهرمز در خطبه دوم با اشاره به سیزده آبان بیان کرد:  آمریکا با شیوه‌های مختلف نظامی سیاسی و اقتصادی به‌دنبال سلطه بر جهان است و در ایران تمام این گزینه‌ها را آزمایش کرد ولی در تمام این‌ها در مقابل استقامت ملت ایران شکست خورد، اکنون با جنگی ترکیبی به نبرد ملت ایران آمده است که مطمئنا دوباره شکست خواهد خورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامهرمز با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: نظام اسلامی با اتکا به آگاهی و بصیرت مردم سال‌ها است نظام سلطه را خوار و ذلیل کرده و در این فتنه نیز ملت ایران سربلند خواهد شد.

وی گفت: خون شهیدان حرم شاهچراغ(ع) و شهدای فتنه اخیر، ضامن بقا و استمرار نظام اسلامی شد.

میری تصریح کرد: این خاصیت خون شهید است که آگاهی‌بخشی می‌کند و دشمن نادان ملت ایران سال‌ها است به آن پی نبرده و باز هم اقدام به ترور می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول