اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

یک بام و چند هوای خوزستان

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان برای مناطق مختلف این استان رگبار، رعد و برق و افزایش رطوبت با نفوذ توده هوای موسمی مونسون هند و وقوع گردوغبار را پیش بینی کرد.

یک بام و چند هوای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رگبار، رعد و برق و افزایش رطوبت با نفوذ توده هوای موسمی مونسون هند از فردا چهارشنبه برای خوزستان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده به ویژه از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات جنوبی، شاهد وقوع شرجی و افزایش رطوبت در بیشتر نقاط خوزستان خواهیم بود؛ در این مدت با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همرفتی و تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی، شمال شرقی، جنوب شرقی و در مواردی مرکز استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی وزش باد را تا اواخر وقت چهارشنبه همچنان در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی خوزستان و بخش‌هایی از شمال استان متوسط تا به نسبت شدید نشان می‌دهد که احتمال وقوع گرد و غبار موقت و محلی نیز در این مناطق وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش و آبادان با ۴۶.۵ و ایذه با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند.حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۵.۲ و حداقل ۳۰.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول