اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سرلک: حاج محسن شفیعی دل‌بسته مبانی انقلاب بود

حجت الاسلام علی سرلک گفت: حاج محسن شفیعی دل‌بسته مبانی انقلاب و جریان هدایت امامین بود.

سرلک: حاج محسن شفیعی دل‌بسته مبانی انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام علی سرلک امروز در آیین چهلمین روز درگذشت، حاج محسن شفیعی، رییس دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با بیان اینکه زندگی این عالم ربانی عطر ماندگاری داشت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) درباره درگذشت وی فرمودند که خدا این مصیبت را جبران کند چرا که حاج محسن امید آینده بود.

سخنران این مراسم با بیان اینکه سید محسن شفیعی فردی تکرار ناشدنی است، گفت: وی دل‌بسته، شیفته و عاشق مبانی انقلاب و جریان هدایت امامین بودند.

وی با اشاره به عظمت وجودی حجت‌الاسلام شفیعی گفت: عظمتی بی‌‎بدیل روح حاج محسن را فرا گرفته بود. بنده توفیق داشتم که حدود 20 سال در خدمت وی باشم و شرح صدر، صداقت و آغوش گشاده او را به عینه مشاهده کردم.

سرلک گفت: انسان به عنوان آفریده‌ی خدا برای حجت‌الاسلام شفیعی اهمیت داشت و او همیشه با گشاده‌رویی، یکرنگی و تبسم با همه معاشرت می‌کردند.

وی افزود: حاج محسن به کسی باج نمی‌داد اما برای زنده کردن نیروهای خفته سینه‌ی گشاده‌ای داشت ولی برخی افراد این موضوع را متوجه نمی‌شدند. البته هر فردی به اندازه فهم و درک خود مسائل را تحلیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم چهلمین روز درگذشت عالم پرتلاش حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی صبح امروز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی، فرزند آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدرس دانشگاه و حوزه علمیه و رئیس دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان 11 سال مسئولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان را بر عهده داشت و بامداد روز شنبه 29 اسفندماه سال گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت.

او برای خوزستان و مردمش فرزند، برادر و پدر بود. فرزندی دلسوز، برادری غم‌خوار و پدری متعهد. حاج محسن نه تنها در استان خوزستان که در سایر استان‌ها نیز هواداران بسیاری داشت و دین‌مداری، آزادگی، مردم‌داری، ایمان و تواضع بی‌پایانش زبانزد خاص و عام بود. او روحانی جهادی، عالم، خوش‌سخن و صالحی بود که با رفتنش خوزستان را داغدار کرد.

سید محسن شفیعی در آستان حضرت علی بن مهزیار اهوازی در جوار برادر شهیدش سید مرتضی شفیعی به خاک سپرده شد. در روز تشییع تصویر حاج محسن با همان لبخند همیشگی و آرامشی که در نگاهش بود در دستان دوست‌دارانش سینه به سینه چرخید و دست به دست بالا گرفته شد.

مداحی آیین چهلمین روز درگذشت حاج سید محسن شفیعی، را حاج احمد واعظی بر عهده داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول