اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

راه‌ برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، کار جهادی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: راه برون‌رفت از مشکلات معیشتی اقتصادی امروز جامعه ما، کار جهادی و انقلابی است.

راه‌ برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، کار جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در گردهمایی تبیینی ترویجی و فرهنگی اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی پیشرفت داشتیم اما تا نقطه‌ای که عدالت اسلامی در جامعه اسلامی حاکم گردد فاصله داریم.

وی افزود: در هر زمان و مکانی که مطیع امر رهبر بودیم و سرباز ولایت بودیم سربلند و پیروز شدیم و در هر جا و تحت هر عنوانی از ولایت زاویه گرفتیم منحرف شدیم و به مشکل برخوردیم.

موسوی فرد عنوان کرد: راه برون‌رفت از مشکلات معیشتی اقتصادی امروز جامعه ما کار جهادی و انقلابی و تلاش برای رفع محرومیت است.

 

در ادامه این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا با گرامی داشت ۲۰ بهمن ماه سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، بیان کرد: رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸ با اقدام شجاعانه و هوشمندانه حفاظت اطلاعات توانستند بر دشمن بعثی پیروز گردند و برگ زرینی برای دفتر حماسه‌های این سرزمین اضافه نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این آیین، با حضور حجت الاسلام موسوی فرد، احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا و سایر فرماندهان و مسوولین از پروژه محرومیت‌زدایی ساخت فنس جهت حصارکشی باغات و نخیلات مردم محروم مرزی استان خوزستان بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول