اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اجرای پروژه‌های درمانی توسط آستان قدس رضوی در خوزستان

تفاهم‌نامه اجرای چند پروژه در حوزه سلامت در خوزستان، بین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز امضا شد.

اجرای پروژه‌های درمانی توسط آستان قدس رضوی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،   تفاهم‌نامه چند پروژه در حوزه سلامت بین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز عصر امروز در جلسه‌ای در دفتر نماینده ولی فقیه امضا شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد اظهار کرد:   آستان قدس بنا بر فرمایش حضرت آقا در بسیاری از امور به‌ویژه در محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زدایی در مناطق محروم و همچنین در خدمات ایام اربعین مشارکت فعال و موثری داشته است.

وی افزود: در شعیبیه خوزستان سرمایه‌گذاری خوبی در بحث اشتغال داشته‌اند به‌گونه‌ای که هر فرصت شغلی که ایجاد می‌شود تا ۳ سال آن را ضمانت می‌کنند؛ در حوزه سلامت نیز مراکز درمانی خوبی توسط آستان قدس در خوزستان ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با توجه به اینکه در سال ۶۰ که فرمان تاریخی حضرت امام در جهت بازسازی هویزه صادر شد، آستان قدس خود را مقید دانسته ارائه خدمات در این منطقه را در این سال‌ها نیز ادامه دهد که به سهم خود از آن‌ها تشکر می‌کنم.

همچنین محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، عنوان کرد: آستان قدس رضوی به دنبال مسئولیت‌های اجتماعی که در طول سال‌های گذشته به ویژه در یک سال گذشته در استان خوزستان اجرا کرده است، امروز نیز عملیات اجرایی مرکز اورژانس بین جاده‌ای سه راه شهید برزگر و همچنین بازسازی بخش زایشگاه بیمارستان محلی هویزه را با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز کرده است.

وی افزود: در روزهای آینده نیز پروژه ۱۱۶ واحد پرورش گاومیش در منطقه شعبیه آغاز خواهد شد و بحث اشتغال را در استان کماکان ادامه دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول