اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اظهارات منسوب به رئیسی درباره انتقال آب، تکذیب شد

ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی شایعه منتشر شده به نقل از او درباره لزوم انتقال آب خوزستان را تکذیب کرد.

اظهارات منسوب به رئیسی درباره انتقال آب، تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، از روز گذشته مصاحبه‌ای به نقل از ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری  در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن از لزوم انتقال آب خوزستان به استان‌های دیگر و محدود کردن کشاورزی خوزستان حمایت شده است.

حجت الاسلام علیرضا فاطمی نژاد رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در خوزستان (شورای ائتلاف نیروهای انقلابی) با تکذیب این خبر، اظهار کرد: متن منتشر شده به نقل از ایت الله رئیسی صحت ندارد و با هدف هراس مردم خوزستان از نامزد اصلح انتخابات طراحی شده است.

وی از همه کاندیداها و حامیان آن‌ها مصرانه خواست تا اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی را رعایت کنند و گفت: دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری نیز تهمت‌های فراوانی به ابراهیم رئیسی زده شد و مردم امروز نتیجه این رفتارهای غلط را در زندگی خود و در وضعیت کشور به وضوح مشاهده می‌کنند.

فاطمی‌نژاد عنوان کرد: از علل اصلی علاقمندی مردم به ابراهیم رئیسی، عزم جدی او برای تحقق عدالت اجتماعی است و انتقال آب خوزستان و نابودی زمین‌های کشاورزی با روحیه عدالت‌جویی او سازگار نبوده و از اساس جعلی و کذب است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول