اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیماران خاص جنوب غرب خوزستان واکسینه می‌شوند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز واکسیناسیون بیماران خاص، سرطانی و دیالیزی از امروز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

بیماران خاص جنوب غرب خوزستان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرایی شدن واکسیناسیون عمومی برای گروه‌های پرخطر همزمان با سراسر کشور از امروز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه، بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی و سیکل سل، بیماران دیالیزی و سرطانی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا با در دست داشتن کارت ملی یا کارت بیماران خاص به مراکز خدمات جامع سلامت تعیین‌شده در این شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: تمامی واکسن‌های مورد استفاده در این برنامه واکسیناسیون، ایمن و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران است و تزریق آن‌ها هیچ گونه عارضه جدی به دنبال ندارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شهروندان به مطالب کذب و شایعات منتشرشده در فضای مجازی در خصوص واکسن کرونا توجه نکنند و خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند.

وی ادامه داد: نشانی محل‌های تزریق واکسن برای گروه‌های پرخطر و بیماران خاص در آبادان مرکز خدمات جامع سلامت رازی واقع در ایستگاه ۱۰ کوی بهار و در خرمشهر مرکز خدمات جامع سلامت فردوسی واقع در جنب مرکز بهداشت روبروی سینما نخل است.

سلمان زاده تصریح کرد: متقاضیان در بهبهان نیز می‌توانند به مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی اداره مخابرات مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول