اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خروج چهار شهر خوزستان از وضعیت قرمز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خروج چهار شهر شادگان، دشت آزادگان، خرمشهر و هویزه از وضعیت قرمز خبر داد.

خروج چهار شهر خوزستان از وضعیت قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: مطابق جدیدترین رنگ بندی شهرهای استان و در پی محدودیت‌های اعمال شده و افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، چهار شهر شادگان، هویزه، خرمشهر و دشت آزادگان از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

وی افزود: سه شهر حمیدیه، هفتکل و هندیجان نیز که پیش از این در وضعیت نارنجی قرار داشتند در جدیدترین رنگ بندی در وضعیت زرد قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اکنون هفت شهر اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر ، ماهشهر، کارون و رامهرمز در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی ادامه داد: خروج شهرها از وضعیت قرمز تابع اجرای دقیق محدودیت‌های اعمال شده و رفتار مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: از مردم تقاضا میکنیم با توجه به وضعیت کرونا در استان از هر گونه مسافرت ،تردد غیرضروری و برگزاری تجمع و دورهمی بویژه در شهرهای قرمز و نارنجی استان به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول