اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به نیازمندان در ماهشهر

خیرین ماهشهری با ارائه خدمات پزشکی ودارویی رایگان ویژه ایام محرم به یاری محرومین شتافتند.

ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به نیازمندان در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، موکب فداییان حضرت محسن (ع)با تدوام کمک مومنانه و رزمایش همدلی با طرحی متفاوت، در ایام محرم اقدام به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان کردند.

خیرین شهرستان بندرماهشهر در مرحله اول در منطقه محروم شهرک رجایی در محل فرهنگسرای این شهرک (زنجیر) طرح ویزیت (پزشک عمومی ، کارشناس تغذیه، کارشناس مامایی، اقدامات پرستاری، (آزمایشگاه تخصصی ) و داروی رایگان را اجرا کردند.

در این مرحله خدماتی از قبیل ویزیت پزشک و دارو (154 نفر)، ویزیت تغذیه (20 نفر)، وزیزیت مامایی و دارو(10 نفر)، تست قند خون (15 مورد)، تزریقات (12 مورد)، توزیع ماسک  (450 عدد)، توزیع الکل (157 عدد)، نمونه‌گیری آزمایش (15 مورد) با مجوز شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مردم محروم شهرک رجایی ارائه شد.

 

 

در مرحله دوم این تیم جهادی به کمک مردم محروم کمپ بی بندرامام رفتند و در محل مدرسه قیام این منطقه اقدام به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان کردند.

ویزیت پزشک و دارو برای 480 نفر، ویزیت تغذیه (35 نفر)، ویزیت مامایی و دارو (45 نفر)، تست قند خون (24 مورد)، تزریقات (51 مورد) و توزیع تعداد زیادی ماسک و الکل از جمله این خدمات رایگان به مردم کمپ بی بندرامام بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت عید سعید غدیر نیز،  موکب فداییان حضرت محسن (ع) با اجرای طرح نسخه‌پیچی و ویزیت رایگان، رزمایش همدلی و مواسات علوی را در این شهرستان به نمایش گذاشتند. در این طرح 150 نسخه توسط این جهادگران دریافت و داروهای موجود به شهروندان بندرماهشهری تحویل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول