اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۵۳۳ پروژه به مناسبت هفته دولت در خوزستان افتتاح می‌شود

استاندار خوزستان از افتتاح ۵۳۳ پروژه به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر خبر داد.

۵۳۳ پروژه به مناسبت هفته دولت در خوزستان افتتاح می‌شود

گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت در خوزستان تعداد ۵۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۴۵ طرح ملی، ۱۴۲ طرح استانی و ۳۴۶ طرح مربوطه به سایر اعتبارات است.

استاندار خوزستان گفت: از مجموع این ۵۳۳ پروژه تعداد ۳۰۴ پروژه در حوزه شهری و ۲۲۹ پروژه نیز در بخش روستایی به بهره‌برداری میرسد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود ۴ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

غلامرضا شریعتی تصریح کرد: بیشترین اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها به ترتیب به منطقه ویژه پتروشیمی، اداره کل بنادر و سازمان آب و برق اختصاص داشته است.

وی بیان کرد: بیشترین تعداد پروژه به ترتیب توسط توزیع برق استان با ۲۶۸ پروژه، بنیاد مسکن با ۶۵ پروژه و راه و شهرسازی با ۳۱ پروژه اجرایی شده است.

شریعتی اذعان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌های هفته دولت به ترتیب در شهرستان‌های دزفول با ۴۷ پروژه، آبادان با ۴۱ پروژه و بهبهان با ۳۹ بوده است.

وی ادامه داد: همچنین بیشترین اعتبارات هزینه شده به ترتیب در شهرستان‌های ماهشهر با دو هزار میلیارد تومان، دشت آزادگان با ۱۷۶ میلیارد تومان و اهواز با ۹۱ میلیارد تومان اختصاص داشته است.

استاندار خوزستان با اشاره به شرایط بروز اپیدمی کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی عنوان کرد: امسال نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت به صورت مجازی و ارائه گزارش به مردم به صورت حضور مسؤولان در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز خوزستان و همچنین گفتگوی ویژه در استودیوی رسانه ای واقع در استانداری خوزستان برگزار میشود.

وی افزود: این نمایشگاه مجازی با محوریت اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، اقدامات ستاد استانی مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مسؤولیت های اجتماعی ارگان ها و شرکت‌ها و کمک‌های مومنانه برگزار میشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول