اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۴۰ هزار بسته کمک مومنانه با رمز «یا امیرالمومنین» در خوزستان تهیه شد

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: با رمز یا امیرالمونین امروز در سطح استان ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن مجبتی(ع) تهیه شد.

۴۰ هزار بسته کمک مومنانه با رمز «یا امیرالمومنین» در خوزستان تهیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در رابطه با آغاز گام دوم رزمایش مومنانه در خوزستان، اظهار کرد: با رمز یا امیرالمونین امروز در سطح استان ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن مجبتی (ع) طراحی شد.

وی افزود: پنج هزار بسته در اهواز و ۳۵ هزار بسته در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد و این عدد را در دهه ولایت به ۱۳۰ هزار بسته افزایش خواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان عنوان کرد: همت، حضور و جهاد مردم باعث شد تا این کارهای بزرگ دنبال شود و این‌ها از لطف و عنایت حضرت امیر(ع) است.

وی در رابطه با وضعیت شیوع کرونا در استان افزود: صعود آمار ابتلا خوزستان به همت مردمی که ماسک زدند به سقوط تبدیل شد و خواهش بنده این است که همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول