اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در خوزستان/ تأمین 100هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد

دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ویژه مناطق و خانوارهای محروم استان خوزستان، امروز در اهواز به مرحله اجرا رسید.

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در خوزستان/ تأمین 100هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ویژه مناطق و خانوارهای محروم استان خوزستان، امروز در اهواز به مرحله اجرا رسید.

در این مرحله از رزمایش مواسات یا کمک مؤمنانه، 50 هزار بسته معیشتی دیگر شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه و ماکارونی جهت توزیع در مناطق محروم استان تهیه شد.

کار بزرگ خیرین

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از همه خیرین و عزیزانی که در این طرح و رزمایش بزرگ شرکت داشته و دارند، صمیمانه تشکر می‌کنیم و ارزش این اقدامات بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: تا زمانی که کمک‌های مردمی و خیرخواهانه ادامه داشته باشد، این رزمایش ادامه خواهد داشت و به لطف خداوند تا امروز که روز میلاد کریم اهل بیت(ع) است، به تهیه 150 هزار بسته معیشتی جهت توزیع در سطح استان رسیده‌ایم.

توزیع 150 هزار بسته معیشتی تا کنون

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان، پایه اجرایی این طرح نیروهای مسلح و سپاه حضرت ولیعصر(عج) شدند و با همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های دولتی و مردم عزیز، تا کنون سه مرحله از این رزمایش را به پیش برده‌اند.

وی افزود: بنای ما به تهیه 250 هزار بسته بوده که تا کنون 150 هزار بسته معیشتی فراهم شده که سومین بسته 50 هزارتایی در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) یعنی امروز تهیه و آماده توزیع شد.

تعهد تأمین 100هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد

همچنین مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد نیز تلاش کرده در این رزمایش نقش‌آفرینی ویژه‌ای در کنار دیگر عزیزان داشته باشد و تا کنون 27 هزار بسته معیشتی را در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته در سطح استان داشته‌ایم.

وی افزود: تلاش داریم این رقم را تا پایان ماه مبارک رمضان تا 100 هزار بسته افزایش دهیم و بتوانیم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/72052/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول