اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۳هزاربسته معیشتی توسط کمیته امداد دزفول

رئیس کمیته امداد دزفول از پیش بینی برای توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی در ۲مرحله بین نیازمندان و خانواده های مددجوی تحت حمایت در شهرستان دزفول خبر داد.

توزیع ۳هزاربسته معیشتی توسط کمیته امداد دزفول

مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان دزفول بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در ابتدای ماه مبارک رمضان در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی، در مرحله نخست این رزمایش، یک هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد دزفول توزیع شد.

وی، ارزش هر یک از بسته‌ها را بالغ بر۲۵۰هزارتومان اعلام کرد و افزود: مرحله دوم اجرای این رزمایش با توزیع ۲ هزار بسته دیگر همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) اجرا خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه در شهرستان دزفول ۴ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد فعالیت دارند، گفت: برای جمع آوری کمک‌ها و توزیع آن بین نیازمندان غیرمددجو و خانواده‌های مددجوی تحت حمایت، جمعی از خیرین، فرمانداری و سپاه نیز با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همکاری خواهند داشت.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، ۷هزار خانوار و به‌طور کلی ۱۵هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد دزفول هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول