اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان / راه‌آهن خرمشهر همچنان مسافر می‌پذیرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار قربانیان کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان / راه‌آهن خرمشهر همچنان مسافر می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان امروز  در تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون و از ابتدای آغاز این بحران تعداد ۱۵ هزار ۲۴۶ نفر مراجعه کننده با علائم تنفسی به مراکز درمانی این دانشکده به ثبت رسیده است که از این تعداد ۹۲۶ نفر نیازمند بستری بودند.

وی با اشاره به این موضوع که از این تعداد مورد بستری ۸۰۹ نفر تا کنون ترخیص شده‌اند، گفت: ۸۳ نفر آمار فعلی افراد تحت بستری هستند که هنوز جواب آزمایش برخی از این بیماران مبنی بر ابتلای قطعی به کرونا، واصل نشده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان با بیان اینکه از ابتدای این بحران تا کنون، ۸۴ مورد مثبت قطعی در این منطقه شناسایی شده است، تصریح کرد: سهم شهرهای آبادان و خرمشهر هر کدام ۳۴ بیمار بوده و ۱۶ نفر نیز از شادگان به این بیماری مبتلا شدند.

سلمان‌زاده با اشاره به اینکه از این تعداد بیمار؛ ۵۲ نفر با حال عمومی خوب، بیمارستان را ترک کردند، یادآور شد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته تعداد 7 مورد جدید به آمار مبتلایان اضافه شده است، همچنین تا کنون ۹ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند که سهم ۲۴ ساعت گذشته دو فوتی بوده است.

وی عنوان کرد: پایش مبادی ورودی منطقه آزاد اروند، به طور مستمر در حال انجام است و مسافران از مبادی ورودی استان نیز کنترل می شوند، انتظار داریم نیروی انتظامی با مسافرانی که به توصیه‌ها بی اعتنا هستند برخورد کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان با بیان اینکه ممکن است مسافران در دوران نهفته بیماری باشند و پس از سفر بیماری آنها محرز گردد، تأکید کرد: هیچ هم‌وطنی از طریق راه‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی به منطقه ما سفر نکند.

سلمان‌زاده یادآور شد: متاسفانه راه آهن خرمشهر هنوز مسافر می‌پذیرد و قولی که فرماندار خرمشهر برای بستن راه آهن داده بود، عملی نشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و نیروی انتظامی برای بستن دیگر بازارهای محلی که ضرورتی به فعالیت آنها نیست، اهتمام ورزند.

انتهای پیام/72013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول