اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۳۰ هزار بسته ماسک و مواد شوینده توسط گروه‌های جهادی در اهواز و شوش

مسؤول قرارگاه جهادی شهید عباس دانشگر گفت:در روزهای گذشته توانستیم تعداد ۳۰ هزار ماسک و مواد شوینده را از طریق خیرین تأمین کنیم و در سطح شهرهای اهواز و شوش در اختیار مردم بگذاریم.

توزیع ۳۰ هزار بسته ماسک و مواد شوینده توسط گروه‌های جهادی در اهواز و شوش

سیدکریم‌ دانشوریان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در روزهای گذشته در رابطه با شیوع ویروس کرونا وجود داشت و دسترسی مردم به ماسک و مواد شوینده سخت شده بود، با تأمین هزینه توسط خیرین توانستیم، تعداد ۳۰ هزار ماسک و مواد شوینده خریداری کنیم و طی روزهای گذشته عملیات پخش و توزیع آن‌ها بین مردم در سطح شهرهای اهواز و شوش انجام دادیم.

وی با اشاره به این نکته که در روز پنج شنبه عملیات ضدعفونی کردن شهر شوش را شروع می‌شود، اعلام کرد: علاوه بر اقلامی که در روزهای گذشته بین مردم توزیع کردیم، با تأمین بودجه‌ای که از جانب خیرین صورت گرفت، پیگیر خرید تعداد یک میلیون ماسک و مواد شوینده هستیم اما هنوز جایی را پیدا نکرده‌ایم که بتواند این میزان درخواست ما را تأمین کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول