اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

«رعد و برق» آتش به جان مراتع بهبهان انداخت

فرماندار بهبهان گفت: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شده است.

«رعد و برق» آتش به جان مراتع بهبهان انداخت

محمد حری فرماندار بهبهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان، اظهار کرد: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شد اما به دلیل تاریکی هوا امکان پرواز نیست و درصورت ادامه وزش باد صبح فردا بالگرد اعزام می‌شود.

وی افزود: یکی از آتش‌سوزی‌ها از استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و به سمت بهبهان حرکت کرد و دیگری در ارتفاعات تنگه‌بن در چند نقطه رخ داد که به دلیل مسیر صعب‌العبور تیم‌های پیشگام و امدادی پیاده به محل اعزام شدند.

فرماندار بهبهان با اشاره به حضور نیروهای پیشگام در محل، عنوان کرد: با توجه به مسیر دسترسی و احتمال افزایش وسعت آتش‌سوزی فراخوان به نیروهای بسیج، ارتش و مردم داده شد که باید پیاده به محل اعزام شوند.

وی گفت: در حال حاضر امکان برآورد وسعت آتش‌سوزی به دلیل پراکنده بودن در چند نقطه و ارتفاعات وجود ندارد.

حری گفت: دو روستای خائیز و پشگر در منطقه نزدیک به آتش‌سوزی وجود دارند به همین دلیل خودروهای آتش‌نشانی در روستاها حاضر شدند که در صورت حرکت آتش به سمت روستا از ورود آتش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول