اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سرلشکر جعفری:

بسیج و سپاه تا لحظه آخر در کنار مردم سیل‌زده می‌مانند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج و سپاه به عنوان خادم مردم تا هر زمانی که نیاز باشد، برای امنیت و آسایش مردم منطقه در کنار آنها خواهند ماند.

بسیج و سپاه تا لحظه آخر در کنار مردم سیل‌زده می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در بازدید از سد و نیروگاه کرخه، اظهار کرد: اگر سد کرخه نبود، تمام مناطق غربی خوزستان با توجه به بارش شدید در بالا دست و سیل زیر آب می‌رفت.

وی تصریح کرد: ورودی آب به سد کرخه تا حد نهایی رسیده و در صورت نیاز برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به سد و دیگر خطرات احتمالی، دبی آب خروجی سد کرخه مقداری افزایش می‌یابد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شب گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب بودیم و ایشان بابت حوادث اخیر دل‌نگران مردم بودند و از همه مسؤولان خواستند که برای حل مشکلات به یاری مردم بشتابند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سیل در بالادست فروکش کرده است، تصریح کرد: امیدواریم به زودی مشکلات موجود رفع شود.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج به عنوان خادم مردم تا هر زمانی که نیاز باشد، برای امنیت و آسایش مردم در کنار آنها خواهند بود؛ ما این امر را به عنوان وظیفه تلقی می‌کنیم و به خدمت به مردم مفتخریم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول