اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اجرایی‌شدن ۸۰ پروژه برق‌رسانی در اسفراین

مدیر توزیع برق اسفراین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ پروژه برق‌رسانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

اجرایی‌شدن ۸۰ پروژه برق‌رسانی در اسفراین

نوح الله قویدل، مدیر توزیع برق اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی گفت: در طرح بهارستان یازده روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان که طی آن اصلاح و توسعه ۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۷ دستگاه ترانس نصب و حدود ۳۵۰ عدد پایه‌های خطرناک در معبر جابه‌جا شده‌اند.

مدیر توزیع برق اسفراین افزود: اصلاح و احداث شبکه روشنایی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف، و نصب و جابجایی ۸۰۰ دستگاه چراغ ال ای دی از دیگر پروژه‌های است که عملیاتی شده است.

قویدل ادامه داد: احداث شبکه فشار ضعیف جهت تامین برق متقاضیان جدید روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روستایی و ۲ کیلومتر شهری احداث شد.

وی احداث شبکه و ترانس جهت گذر از پیک با اعتبار ۷ میلیارد تومان، احداث ۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۱ دستگاه ترانس از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: تامین برق مساکن ملی، احداث ۱.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۴ دستگاه ترانس جهت تامین برق مساکن ملی ساریگل، لوله گستر و شیخ آذری از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی در پایان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری هوشمند و عادی با اعتبار ۴ میلیارد تومان نصب شده‌ است.

پایان پیام/ د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول