اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی است

امام جمعه گرمه گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی و زمانی مناسب برای توبه است.

اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، ظهر امروز حجت‌الاسلام محمد‌حسن رحمانی، امام جمعه گرمه در نماز عبادی سیاسی جمعه گرمه با گرامیداشت روز میلاد حضرت علی (ع) و ایام اعتکاف، اظهار کرد: اعتکاف فرصتی مناسب برای تخلیه نفس انسانی از گناه، برای خلوت کردن با معبود و شناخت نسبت خود با خداوند متعال است تا به وظیفه‌مان بهتر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تقابل با بدخواهان ملت ایران تعارف ندارد، گفت: در هفته گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌های خود را متوجه تروریست‌های داعش و موساد کرده است و این موشک‌های نقطه زن دارای پیام‌هایی برای رژیم منحوس صهیونیستی است.

امام جمعه گرمه افزود: یمن، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و دنیای استکبار باید از گذشته جنایت‌های خود در عراق، لبنان و افغانستان درس بگیرد.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ادامه داد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام‌آور وحدت ملی، زمینه‌ساز جابه‌جایی قدرت و گردش نخبگانی و افزایش سطح امنیت، قدرت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول