اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

راهیابی ۱۳ نفر از خراسان‌شمالی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی از راه یابی ۱۳ جوان ماهر استان به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

راهیابی ۱۳ نفر از خراسان‌شمالی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رحمدل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان وایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت ها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت، فراهم کردن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت می باشد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴۱ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۲۷ تیرماه سال جاری جهت ۶۲ نفر از متقاضیان در ۱۳ حرفه مهارتی برای ۴۲ نفر از آقایان و ۲۰ نفر از بانوان در استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی افزود : مرحله استانی مسابقات نیز ۱۱ مرداد ماه با حضور ۴۵ نفر از برترین های مرحله شهرستانی با حضور ۳۱ نفر از آقایان و ۱۴ نفر از بانوان برگزار و ۱۳ نفر از جوانان ماهر استان به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

رحمدل اظهارداشت: علی تمدن در رشته (طراحی و توسعه وب )، مهرداد شیروانی (راهکارهای نرم افزاری برای تجارت)، دانیال قاسمی و محمد عبدی (مکاترونیک)، علیرضا علی آبادی (صافکاری خودرو)، علی منصورین (جوشکاری)، سید ابوالفضل رضایی (فناوری اتومبیل)، سوسن باغچقی (خیاطی)، صادق دریافتی (ماشین آلات سنگین)، امیر محمد تارا (آرایشگر مردانه)، مجتبی تقی پور (تاسیسات الکتریکی)، احمدرضا جاودانی بیرجند (cnc تراش) و پوریا آرین در رشته (گرافیک)، به عنوان نمایندگان استان خراسان شمالی به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با همکاری حامیان برون سازمانی و فعالان بخش خصوصی تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات ملی مهارت در سطح استاندارد جهانی انجام می‌دهد و امید دارد که این تلاش بتواند به عنوان گام کوچکی برای تحقق اهداف سازمانی و ملی محسوب شود.

پایان پیام/آ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول