اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خبرخوب| رشته مهندسی گیاه‌پزشکی و باغبانی به دانشکده کشاورزی شیروان اضافه شد

رئیس دانشکده کشاورزی شیروان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز اخذ دانشجو در دو رشته جدید کارشناسی پیوسته شامل مهندسی گیاه‌پزشکی و مهندسی باغبانی انجام گردید.

خبرخوب| رشته  مهندسی گیاه‌پزشکی و باغبانی به دانشکده کشاورزی شیروان اضافه شد

قربانعلی رسام، رئیس دانشکده کشاورزی شیروان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز اخذ دانشجو در دو رشته جدید کارشناسی پیوسته شامل؛ مهندسی گیاه‌پزشکی و مهندسی باغبانی انجام گردید.

وی با اشاره به افت‌و‌خیزها در خصوص پذیرش دانشجو در سال‌های اخیر گفت: دانشکده جهت افزایش تعداد دانشجویان و استفاده از ظرفیت‌های خالی به سمت اخذ مجوز تاسیس رشته‌های کارشناسی پیوسته بود.

رئیس دانشکده کشاورزی شیروان افزود: این دانشگاه در سال ۱۳۷۲ در دو رشته کاردانی تکنولژی تولیدات گیاهی و رشته مرتع و آبخیزداری آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ رشته های دانشکده شامل سه رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، سه رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته، سه رشته در مقطع کاردانی و چهار گرایش در مقطع کارشناسی ارشد بود.

این مقام مسئول تعداد دانشجوهای قابل پذیرش برای تمام رشته‌ها را حداقل ۲۰ نفر دانست و تاکید کرد: در تلاشیم مجوز رشته‌های پر تقاضا و نیاز محوری چون؛ دامپزشکی، مهندسی بیوسیستم و مهندسی صنایع غذایی را از وزارت علوم اخذ نماییم تا با افزایش تعداد دانشجویان دانشکده، زمینه ارتقا این مجموعه آموزشی به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌شمالی فراهم گردد.

پایان پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول