اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳۱۰ حامی جدید برای ایتام کمیته امداد خراسان‌شمالی جذب شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از جذب ۳۱۰ حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد طی دهه اول محرم خبر داد.

۳۱۰ حامی جدید برای ایتام کمیته امداد خراسان‌شمالی جذب شد

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و حامیان با این نهاد اظهارکرد: بر اساس آمارهای موجود طی دهه اول محرم ۳۱۰ حامی جدید در استان خراسان‌شمالی ثبت نام و به پویش به عشق حسین (ع) برای حمایت از ایتام پیوسته‌اند.

وی با بیان اینکه این تعداد حامی سرپرستی ۴۲۶ نفر از فرزندان ایتام و محسنین استان را پذیرفته اند، گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۲۷۱ فرزند یتیم و ۳ هزار و ۴۶۱ فرزند محسنین در خراسان‌شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند و ۲۷ هزار و ۱۰۲ حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه متقبل می‌شوند.

الهی راد با اشاره به روش‌های ثبت نام حامیان ایتام در طرح اکرام، ادامه داد: مردم نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در پویش به عشق حسین علیه‌السلام از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح اکرام ایتام به آدرس Ekram.emdad.ir و یا ارسال ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان و تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ در ساعات اداری از دیگر راه‌های ارتباطی برای جذب و ثبت نام حامیان برای حمایت از ایتام است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در پایان خاطر نشان کرد: حامیان فرزندان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنوی که طی فرایند ثبت نام برای آنها تعیین می شود واریز نمایند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول