اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اکران انیمیشن «لوپتو» ویژه فرزندان مددجویان زندان بجنورد

انیمیشن بلند سینمایی «لوپتو» به همت ستادهماهنگی کانون های مساجد خراسان‌شمالی و حمایت انجمن حمایت از زندانیان بجنورد ویژه فرزندان مددجویان اکران شد.

اکران انیمیشن «لوپتو» ویژه فرزندان مددجویان زندان بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، انیمیشن بلند سینمایی «لوپتو» برای تعدادی از کودکان و نوجوانان مددجویان زندان بجنورد به نمایش درآمد.

این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار و مشارکت  انجمن حمایت از زندانیان بجنورد صبح امروز، پنج شنبه چهارم خردادماه و همزمان با پنجمین روز از ایام دهه کرامت انجام گرفت.

امین درتومی، مسئول سینما سیار کانون مساجد خراسان‌شمالی در استان خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی و به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.
 
علاقمندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی مداری و خوابگاه دانش آموزی  و نیز در دانشگاه ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم های "غریب" دسته دختران" و انیمیشن لوپتو بودند.
 
پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول