اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جشن روز دختر با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دختران هرچه باشکوه‌تر اجرا شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: برگزاری مراسم روز دختر باید باشکوه‌تر و با ایجاد شور و نشاط بیشتر در تمامی شهرستان‌های استان انجام شود.

جشن روز دختر با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دختران هرچه باشکوه‌تر اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در جلسه هماهنگی جشن روز دختر با رویکرد هویت‌سازی برای دختر ایرانی اظهارکرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند در حوزه زنان و دختران کشور، برگزاری مراسم روز دختر باید باشکوه‌تر و با ایجاد شور و نشاط بیشتر در تمامی شهرستان‌ها انجام شود.

وی با تاکید بر فرهنگ دیرینه اسلام در تکریم دختران و زنان گفت: مناسبت‌های مختلف می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد تا دیگر دشمنان اجازه مطرح کردن موضوعات فمینیستی با هدف آسیب‌رساندن به این قشر را نداشته باشند.

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه تنها نباید به برگزاری برنامه محوری روز دختر بسنده کرد، افزود: ایجاد شور و شوق در فضاهای شهری با اهدای هدایا به دختران می‌تواند رویکرد اصلی قلمداد شود.

حسین نژاد تشکیل سه کمیته برگزاری، رسانه و کمیته محتوایی را در راستای اجرای بهتر برنامه‌های روز دختر را الزامی دانست و گفت: کمیته برگزاری با مسئولیت آموزش و پرورش استان، کمیته رسانه با مسئولیت صدا و سیما و کمیته محتوا با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی با برگزاری نشست‌های مختلف به اجرای بهتر مراسم روز دختر کمک کنند.

زهرا معینی یکتا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این نشست به مهم‌ترین اهداف بزرگداشت روز ملی دختر اشاره کرد و افزود: ایجاد نشاط و امید در عموم مردم جامعه به ویژه دختران نوجوان، گرامیداشت مقام حضرت فاطمه معصومه (س)، ایجاد و ارتقای حس ارزشمندی در دختران، انعکاس نگرش صمیمی حاکمیت به دختران، تکریم مقام دختر در خانواده و جامعه، حفظ و ارتقای هویت ایرانی اسلامی در دختران از اهداف بزرگداشت روز ملی دختر است.

وی برگزاری ایستگاه‌های نشاط آفرین در سطح شهرها، ایجاد فضاسازی مناسب، برگزاری جشن سراسری و منسجم برای دختران نوجوان را از اهم اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت روز دختر ذکر کرد.

 پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول