اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افتتاح طرح کمپین ۳۰-۶۰ در محورهای مواصلاتی اسفراین

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از افتتاح طرح کمپین ۳۰-۶۰ در محورهای مواصلاتی این شهرستان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

افتتاح طرح کمپین ۳۰-۶۰ در محورهای مواصلاتی اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز عباس توکلیان، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام افتتاح طرح کمپین ۳۰-۶۰ در محورهای مواصلاتی در این شهرستان اظهارکرد: کمپین ۳۰-۶۰ با محوریت آگاه‌سازی جامعه در راستای کاهش تصادفات رانندگی حاشیه شهرها در محورهای مواصلاتی شهرستان اسفراین در روستای چهار برج از سمت جاده جاجرم به اسفراین و روستای گراتی از سمت سبزوار افتتاح شد.

وی گفت: انتظار می‌رود بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با فوریت‌های پزشکی، پلیس‌راه، راهداری، هلال‌احمر و میراث‌فرهنگی اسفراین و اجرایی‌شدن تصمیمات، طرح موفقی داشته باشیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین افزود: در این کمپین با برپایی چادر عشایر، صنایع‌دستی و غذاهای محلی به مسافران نوروزی و گردشگران ورودی به شهرستان اسفراین ارائه می‌شود.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول