اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مردم خراسان شمالی بیش از 7 میلیون متر مکعب گاز در ۲۴ ساعت مصرف کردند/ ادامه بی‌وقفه گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مشترکان بخش خانگی با مصرف 7 میلیون و ۶۳۸ مترمکعب گاز حدود ۱۰۰ درصد گاز استان در این بازه زمانی استفاده کرده اند.

مردم خراسان شمالی  بیش از 7 میلیون متر مکعب گاز در ۲۴ ساعت مصرف کردند/ ادامه بی‌وقفه گازرسانی

سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص وضعیت گازی استان اظهار کرد: طی روزهای گذشته با کاهش دما و بالارفتن مصرف گاز در سراسر خراسان شمالی، در مقایسه مدت مشابه روز جمعه نسبت به پنج‌شنبه در سراسر استان، ۴۰۰ هزار مترمکعب میزان مصرف گاز افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: میزان مصرف گاز خراسان شمالی طی شبانه‌روز گذشته هفت میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب بوده، گفت: در شرایط فعلی ۱۰۰ درصد مصرف گاز استان برای مصارف خانگی اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: در حال حاضر شرایط گاز در شهرستان اسفراین به مرحله بحرانی رسیده است و افت فشار به‌شدت بالاست و استمرار ثبات گاز در ایستگاه‌ها به‌سختی کنترل می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در شرایط فعلی گاز تمام صنایع استان، شهرک‌های صنعتی، ویلا باغ‌ها، استخرهای شخصی به‌صورت کامل قطع شده‌اند و میزان گاز به مصارف خانگی اختصاص پیدا کرده است.

هاشمی گفت: تاکنون در هیچ یک از شهرها و مناطق این استان قطعی گاز وجود نداشته اما مصرف بالای شهروندان احتمال قطعی گاز را افرایش می دهد.

وی گفت: با این وجود از شهروندان می خواهیم الگوی مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار دهند و صرفه‌جویی کنند.

گفتنی است افت شدید دما در استان باعث مصرف بالای گاز در خراسان شمالی شده است. هم اکنون گاز در بخش صنعت، ادارات و مدارس قطع و بخش تجاری نیز با تعطیلی اصناف به حدود صفر رسیده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول