اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مذاکره برای انجام ۷ الی ۱۰ پرواز از فرودگاه بجنورد در حال انجام است/ پرداخت وام روستاییان تسهیل شود

نماینده مردم ۵ شهر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکره با وزیر راه وشهرسازی توافق شد تا ۷ الی ۱۰ پرواز در هفته از فرودگاه بجنورد با مشارکت شرکت‌های مختلف هواپیمایی انجام شود تا زمینه تقویت جاذبه‌های سرمایه گذاری، رفت و آمد و خدمات رسانی در استان تقویت شود.

مذاکره برای انجام  ۷ الی ۱۰ پرواز از فرودگاه بجنورد در حال انجام است/ پرداخت وام روستاییان تسهیل شود

محمد وحیدی، نماینده مردم ۵ شهر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: حفظ آب‌های سطحی و جاری با استفاده از همه سد‌های بهره برداری شده و سد‌های در حال تکمیل، چون سد گلمندره و دربند و سد‌های در حال مطالعه، چون خرطوط و جاجرم در اولویت کاری مسوولین است.

وی گفت: در مذاکره با وزیر راه وشهرسازی توافق شد تا ۷ الی ۱۰ پرواز در هفته از فرودگاه بجنورد با مشارکت شرکت‌های مختلف هواپیمایی انجام شود تا زمینه تقویت جاذبه‌های سرمایه گذاری، رفت و آمد و خدمات رسانی در استان تقویت شود.

نماینده مردم بجنورد، رازوجرگلان، گرمه، مانه‌وسملقان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع وام مسکن روستایی نیز که دغدغه روستاییان است باید اولویت داده شود و موضوع زنجیره ای شدن ضمانت بانکی در این حوزه باید تقویت شود که مشارکت بانک‌های استان را می‌طلبد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول