اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح ساماندهی کارکنان دولت بزودی راهی صحن مجلس می شود/ شرکت‌های واسط حقوق کارکنان را ضایع می‌کنند

نماینده مردم اسفراین گفت: اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت یکی از مطالبات مهم مجلس در جهت ساماندهی وضعیت قراردادهای مختلف اداری است که بزودی وارد مجلس می‌شود.

طرح ساماندهی کارکنان دولت بزودی راهی صحن مجلس می شود/ شرکت‌های واسط حقوق کارکنان را ضایع می‌کنند

امان‌اله حسین‌پور، نماینده مردم اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت یکی از مطالبات مهم مجلس در جهت ساماندهی وضعیت قراردادهای مختلف اداری و کمک به ایجاد انگیزه، ارتقاء بهره‌وری در کارکنان و ایجاد امنیت شغلی این قشر زحمت کش است.

وی با انتقاد بر اینکه شرکت‌های واسطه‌ای بخشی از وجوه دریافتی دولت را برای حق‌العمل خود بر می‌دارند گفت: به این ترتیب به نیروهای طرف قرارداد حقوق بسیار اندکی پرداخت می‌کنند.

نماینده مردم اسفراین با اشاره به گلایه‌ها در مورد تفاوت در دستمزدها و قراردادها افزود: اجرای این طرح اجرای عدالت، رفع تبعیض، ارتقاء رضایتمندی پرسنل و شاغلین را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه این طرح بزودی وارد صحن مجلس می شود، بیان داشت: افزایش بهره‌وری کارکنان دولت و تقویت سیستم اداری کشور از جمله مزایای اجرای این طرح است.

حسین پور در ادامه ممنوعیت بکارگیری نیروهای بدون مجوز، حذف شرکت‌های واسطه نیروی انسانی را از سایر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان اسفراین گفت: این عدم قاعده‌گذاری و رهاشدگی شرکت‌ها سبب افزایش هزینه ها و کاهش رضایتمندی در کارکنان شده است که با اجرای این طرح شاهد اجرای عدالت خواهیم بود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول