اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نباید هیچ دانش‌آموزی در خراسان‌شمالی از تحصیلی بازبماند

استاندار خراسان شمالی گفت: باید تمام تلاش بر این باشد که هیچ بازمانده از تحصیلی در سطح استان وجود نداشته باشد و برای شناسایی افراد بی سواد در سطح استان می توان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در مناطق حاشیه ای شهرها همکاری گرفت.

نباید هیچ دانش‌آموزی در خراسان‌شمالی از تحصیلی بازبماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در پنجمین شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به طرح استانی خشت اول، معماران تربیت، اظهار کرد: توجه ویژه به معلمان کلاس اول و دانش آموزان در راستای کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان امری ضروری است، زیرا وجود یک معلم حتی در روستا می تواند حرکت آفرین باشد.

وی همچنین بر ضرورت استمرار نهضت مهارت آموزی و الزام کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان و حرکت جهادی در مسیر عدم بازمانده از تحصیل تاکید کرد و گفت: تحقق تمام این موارد با همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان انجام می شود.

استاندار خراسان شمالی جلسات شورای آموزش و پرورش را یکی از کیفی ترین جلسات استان دانست و افزود: تمام مصوبات این شورا باید با برنامه ریزی، کارشناسی و نیازسنجی شود که دستگاه های اجرایی هم ملزم به همکاری در اجرای این طرح ها هستند.

وی در ارتباط با مسابقات ورزشی و اعزام های فرهنگیان و دانش آموزان نیز خاطرنشان کرد: با فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی، تامین اعتبارات و همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان می توان توفیقات خوبی را بدست آورد.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: باید تمام تلاش بر این باشد که هیچ بازمانده از تحصیلی در سطح استان وجود نداشته باشد و برای شناسایی افراد بی سواد در سطح استان می توان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در مناطق حاشیه ای شهرها همکاری گرفت.

وی تصریح کرد: هرچند خراسان شمالی پیشرو در شناسایی افراد بازمانده از تحصیل است اما باید ساختار منظم تری برای نهضت سواد آموزی تعریف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول