اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افتتاحیه مدرسه تابستانه طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان خراسان‌شمالی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان برای بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز با سطح نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول در سطح استان اجرا می گردد.

افتتاحیه مدرسه تابستانه طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان برای بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز با سطح نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول در سطح استان اجرا می‌گردد.

وی در افتتاحیه مدرسه تابستانه گفت: هدف از این طرح تقویت بنیه علمی و تعمیق یادگیری دانش آموزان، کاهش افت تحصیلی و تکرار پایه و حمایت از دانش آموزان لازم التوجه می‌باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌شمالی افزود: مخاطبان این طرح تمامی دانش آموزان دوره ابتدایی با سطح نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را تحت پوشش قرار می‌دهد که ۱۳۶ پایگاه و بیش از ۵۳۱ مدرسه مجری در سطح استان فعال می‌باشد.

اکبری ادامه داد: بیش از ۱۸۰۰ معلم یاری رسان طرح مدرسه تابستانه می‌باشند که دانش آموزان دوره اول ابتدایی درس‌های ریاضی و فارسی و دوره دوم ابتدایی ریاضی و فارسی و علوم هدف طرح می‌باشد.

وی زمان اجرای طرح مدرسه تابستانه را از ۱۲ تیر ماه لغایت ۱۲ شهریور به مدت دو ماه اعلام کرد که در هفته از ۱۶ تا ۲۴ جلسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول