اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در خراسان‌شمالی با اجراى طرح نوروزى

مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى با اشاره به اجراى طرح نوروزى از پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان خبر داد.

پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در خراسان‌شمالی با اجراى طرح نوروزى

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجراى طرح نوروزى از پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار و ۲۶۲ عدد علائم شستشو، ۶۰۸ عدد علائم جهت نما و مسیرنما نصب و ٢٢٧ عدد تابلوهاى فرسوده و غیرمجاز جمع آورى شده است.

وى به استقرار مستمر ۲۶۶ نماینده در محل آماده شده توسط ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود: ۱۰۹ مورد جلوگیرى از فعالیت دستفروشان و رفع تجاوز به حریم راه ها انجام و ۴۱ کیلومتر از پارکینگ ها پاکسازى شده است.

مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى با بیان این که با اجراى طرح نوروزى ۱۸۵ عدد حفاظ هاى ایمنى تعمیر و نصب و ۱۱ عدد سیستم روشنایى بازبینى و تعمیر شده است، افزود: اجراى ۱۵۴ عدد سرعتکاه و علائم مربوطه، ۴۴ مترمربع لکه گیرى هندسى راه و درزگیرى سطح جاده از اقدامات دیگرى است که طى این مدت انجام شده است. 

شهامت همچنین از اصلاح ۵۰۵۰ مترمربع شیب شیروانى، ۴۳۰ کیلومتر برف روبى و ۳۰۵ تن نمک پاشى در محورهاى استان خبر داد و افزود: ۲۰ کیلومتر ترمیم افتادگى لبه آسفالت، ۳۰ کیلومتر شانه سازى، ۴۳۰ مترمکعب مرمت آبشستگى راه ها و شانه راه ها و ۲۴ کیلومتر تنظیم سطح بستر حریم از دیگر اقدامات انجام شده در طرح نوروزى است.

به گفته مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى، ۱۳۱ تن  گودافتادگى یا چاله با آسفالت، ۸۲ مورد بازگشایى و پاکسازى دهانه ورودى و خروجى پل ها، ۵۴۷ مورد بازدید از پل ها،۳ مورد بازدید و پاک سازى تونل ها و ۴ مورد دریوانسیون دهانه پل ها نیز انجام شده است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول