اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دومین دوره پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در فضای مجازی، همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه دومین دوره پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در استان برگزار می‌شود، اظهارکرد: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضای مجازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی دومین دوره پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب را در سال ۱۴۰۱ برگزار می کند.

وی گفت: با توجه به اینکه پویایی یک جامعه با کسب دانش، آگاهی و حرکت محقق می‌شود و کتاب ابزار آگاهی و دانش است؛ دومین دوره این پویش در سراسر کشور و همزمان در خراسان شمالی نیز در نوروز ۱۴۰۱ با عنوان پویش نشاط نوروزی با کتاب برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود : علاقمندان می بایست کتاب های خوانده شده را در یک فیلم کوتاه بین ۲ دقیقه و نیم یا ۱۵۰ ثانیه، معرفی کنند یا نظرشان را درباره آن بگویند و فیلم را در فضاهای مجازی انتشار دهند.

وی ادامه داد: در پایان این پویش به تعدادی از برگزیدگان که بیشترین امتیازها را کسب کرده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

رضایی افزود: محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد و همه اعضای خانواده از ۲ سال به بالا می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‏ نحوه برگزاری این پویش و ثبت‏‌نام می‏‌توانند به سایت شبکه‎ ترویج کتابخوانی به آدرس http://bookpromotion.ir مراجعه کنند و یا با شماره‏‌های ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۸۰ و ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۷۹ تماس بگیرند.

رضایی»مهلت شرکت در این پویش را تا پایان روز ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر معرفی و تجلیل می شوند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول