اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نیمی از ماشین آلات راهداری خراسان شمالی فرسوده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات در این اداره کل به کارگیری می شود که از این تعداد ۱۳۰ دستگاه فرسوده است.

نیمی از ماشین آلات راهداری خراسان شمالی فرسوده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت با بیان این که نیمی از ماشین آلات این اداره کل فرسوده است و به نوسازی نیاز دارد، گفت: ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات در این اداره کل به کارگیری می شود که از این تعداد ۱۳۰ دستگاه فرسوده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده را ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: امسال دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه قیرپاش، دو دستگاه نمک پاش و یک دستگاه بیل برف روب خریداری و ۵ دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودر نیز بازسازی اساسی و کامل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: امسال ۲۶۲ دستگاه ماشین آلات راهداری با صرف ۱۱۰ میلیارد ریال تعمیر شده و حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تعمیرات ماشین آلات نیاز است.

شهامت با اشاره به این که بیل مکانیکی، لودر، گریدر، کامیون، کامیونت و کمرشکن بیشترین ماشین آلات مورد نیاز این اداره کل است، ادامه داد: برنامه برای نوسازی ماشین آلات در سال آینده شامل خرید یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری، دو دستگاه لودر، یک دستگاه پیکور و دو دستگاه نمک پاش طی ماه اخیر انجام شده است که تا پایان سال جاری تحویل استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هم افزایی اعتبارات ملی و استانی، ماشین آلات خریداری شده در شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و راز و جرگلان به کارگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول