اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان شمالی آماده جذب سرمایه‌گذار در همه‌ بخش‌ها است

استاندار خراسان شمالی گفت: استان آمادگی صدرصدی جهت جذب سرمایه گذاران و دستیابی به موفقیت های بیشتر با اعتماد به متخصصان داخلی را دارد.

خراسان شمالی آماده جذب سرمایه‌گذار در همه‌ بخش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین رونمایی از دستگاه مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی و کمپرسور اسکرو از آمادگی صدرصدی استان جهت جذب سرمایه گذاران و تولید کنندگان در تمام ابعاد و حوزه های مختلف خبر داد و اظهار کرد: بسترهای لازم جهت استقبال از تمام سرمایه گذاران در حوزه های مختلف فراهم است.

وی گفت :جهت گیری استان به سمت کار، تولید و شناسایی مزیت هر شهرستان هدایت شده است لذا به دنبال تقویت موضوعات حوزه تولید در سطح استان هستیم.

استاندار خراسان شمالی، افزود: برای ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و واگذاری زمین هیچ مشکل یا مانعی در استان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه باید به جوانان نخبه، دانشمندان و متخصصان داخلی اعتماد کرد، گفت: اعتماد به این قشر، تا کنون توفیقات بسیاری را در حوزه های مختلف نصیب کشور کرده است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: باید با حمایت از متخصصان داخلی و شرکت های دانش بنیان هر نوع وابستگی به خارج از کشور در عرصه محصولات و مواد اولیه را به حداقل رساند.

گفتنی است با حضور محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی کلنگ خط تولید مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی به زمین زده شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول