اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: در ۹ ماه امسال ۲۲ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیز شد که بیشتر این روستاها در مناطق کم برخوردار هستند.

تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، محمد بروحی، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در نشست با رسانه‌ها اظهار کرد: در ۹ ماه امسال ۲۲ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیز شد که بیشتر این روستاها در مناطق کم برخوردار هستند.

وی گفت: این خانه‌های ورزش روستایی با توجه به نیازسنجی‌ها و براساس درخواست روستاییان در تمامی شهرستان های استان مجهز شد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی افزود: از ابتدای تجهیز خانه ورزش روستایی(سال۹۴) تاکنون ۱۷۲ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده است.

بروحی یادآور شد: تجهیز هر یک از این خانه های ورزش روستایی در ابتدای سال ۹۴، ۳۰میلیون ریال هزینه داشته است اما در سال های اخیر هر یک از این خانه های ورزش با ۱۵۰ میلیون ریال تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله بیش از ۲۰ خانه ورزش در خراسان شمالی تجهیز شده است، تصریح کرد: با مشارکت بیشتر مردم در امور ورزشی روستاها و همکاری بیشتر دهیاران در حوزه ورزش، گام های بسیار موثری در راستای ایجاد روحیه ورزشی و نشاط اجتماعی خراسان شمالی برخواهیم داشت. 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول