اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سیستم قضایی خراسان شمالی به کمک ستاد کرونا بیاید

استاندار خراسان شمالی بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت : باید از ظرفیت سیستم قضایی جهت ضمانت اجرایی مصوبات ستاد کرونا استفاده کرد.

سیستم قضایی خراسان شمالی به کمک ستاد کرونا بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: تمام مدیران باید برای پیک جدید بیماری کرونا تدابیر لازم را اتخاذ کنند که امیدواریم هرگز وارد پیک جدید بیماری نشویم.

وی گفت: تدابیر لازم باید در حوزه‌های نیروی انسانی، تجهیزات و دارو اعمال شود هرچند تاکنون کمبودی در این حوزه‌ها احساس نشده است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه آمار فوتی ها با تعداد مبتلایان تطبیق ندارد، تصریح کرد: باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان داد و این مسئله به بحث بیماریابی زودتر و کیفیت درمان برمیگردد. 

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی بوستان‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، افزود : تصمیم گیری اصلی در خصوص روشنایی بوستان‌ها و فضاهای عمومی، بر عهده نیروی انتظامی است.

شجاعی با اشاره به اینکه موضوعات بازگشایی مدارس و اربعین باید در قالب تشکیل کمیته‌ای مورد بررسی سریع تر قرار گیرد، بیان کرد: برای مراسم اربعین نیز سازماندهی مردم و واکسینه شدن خادمان درگیر در این مراسم هم الزامی است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول