اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

به مناسبت هفته دولت؛ بهره‌برداری از ۴۴ پروژه آب و فاضلاب در خراسان‌شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌شمالی، از بهره‌برداری ۴۴ پروژه آب و فاضلاب، بااعتباری بالغ‌بر ۲۲۸ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت سال جاری خبر داد.

به مناسبت هفته دولت؛ بهره‌برداری از ۴۴ پروژه آب و فاضلاب در خراسان‌شمالی

غلامحسین ساقی اظهار گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بجنورد اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۴۴ پروژه آب و فاضلاب در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ۱۰ پروژه در شهرستان بجنورد، ۶ پروژه در شهرستان اسفراین، ۸ پروژه در شهرستان مانه‌وسملقان، ۲ پروژه در شهر آشخانه، ۴ پروژه در شهرستان شیروان، ۳ پروژه در شهرستان فاروج، ۵ پروژه در شهرستان رازوجرگلان، ۳ پروژه در شهرستان جاجرم و ۳ پروژه نیز در شهرستان گرمه به بهره‌برداری خواهد رسید که مجموع اعتبار اختصاص‌یافته بالغ‌بر ۲۲۸میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌شمالی افزود: این پروژه‌ها در قالب ۸۶.۴۷ کیلومتر اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در سطح استان و نصب و نوسازی ۳۵۹۶فقره انشعابات آب در سطح شهرها و روستاهای استان انجام‌شده است.

ساقی گفت: پروژه احداث مجموع  ۹۰۰ مترمکعب مخزن آب شرب در روستاهای تنگه راز، حصه گاه و شش خانه و اصلاح تجهیزات سرچاهی و ایستگاه پمپاژ در روستاهای  استان و اجرای فاز ۲ آب‌رسانی به ۱۰ روستا در دشت اسفراین نیز از پروژه‌های آب‌رسانی در هفته دولت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: نصب ۲ هزار و ۵۰۰ فقره انشعابات فاضلاب در شهرهای بجنورد، اسفراین و آشخانه، اجرای ۴۸.۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای اسفراین، آشخانه و شیروان و کلکتور فاضلاب غرب بجنورد نیز ازجمله پروژه‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب است که در هفته دولت افتتاح و در مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول