اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مراسم روز عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی برگزار خواهد شد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برنامه روز عرفه مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در فضای باز و مصلی بجنورد برگزار خواهد شد.

مراسم روز عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی برگزار خواهد شد

حجت‌الاسلام حمید رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه سازمان تبلیغات عضو ستاد مبارزه با کرونای استان نیز هست  بر طبق رنگ‌بندی شهرها مصوباتی که در ماه رمضان صورت گرفت در مناسبت‌های پیش رو نیز اجرا خواهد شد.

وی گفت: دعای عرفه نیز در فضای باز مطابق با رنگبندی شهرها توسط هیئات برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در جلسه ستاد شئون و مناسبت‌های مذهبی که دیروز برگزار شد اجرای برنامه روز عرفه در فضای باز به خصوص امام زاده سید عباس با مسوولیت اداره اوقاف به تصویب رسید.

وی افزود: در مصلی نیز از آنجایی که شرایط تهویه و سطح مسقف بلند فراهم است، توسط هیئت رزمندگان و ستاد نماز جمعه برنامه برقرار بوده و همچنین نمازعید قربان در مساجد و فضای باز خوانده خواهد شد.

حجت الاسلام رفیعی در موضوع قربانی‌های روز عید قربان نیز بیان کرد: اداره اوقاف، حوزه علمیه و دیگر ارگان‌های فرهنگی مدیریت قربانی‌ها و رساندن آن به نیازمندان و همچنین دیدار با ۱۵ خانواده شهدای فاجعه منا با همکاری اداره حج و زیارت در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان شمالی نیز ذبح ۸۰ گوسفند را تقبل کرده است.

این مقام مسؤول با اشاره به آغاز جشن‌های هفته ولایت گفت: اجرای اعیادی همچون جشن خیابانی، اطعام، سفرانه عیدانه در هرخانه و مسابقات مجازی با رعایت پروتکل‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در روز عید غدیر نیز جشن خودرویی که به یک برنامه پایانی ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول