اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

واکسیناسیون تعطیلی‌بردار نیست

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان همه‌روزه در حال ارائه خدمات هستند و حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

واکسیناسیون تعطیلی‌بردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، فیض‌الله برزگر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان همه‌روزه در حال ارائه خدمات هستند و حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

وی گفت: گروه‌های واکسیناسیون قبل از ساعت ۸ صبح داخل پایگاه‌های تجمیعی حضور دارند و در دو نوبت‌کاری صبح و ظهر در حال ارائه خدمت هستند.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی تصریح کرد: به‌منظور تکمیل فرایند واکسیناسیون باید افرادی که دوز اول را دریافت کردند برای دوز دوم نیز اقدام کنند و با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، تزریق را انجام هند.

برزگر بیان کرد: دوز اول واکسن، دوز اصلی و شروع‌کننده پاسخ ایمنی است و دوز دوم واکسن به‌عنوان تقویت‌کننده مطرح می‌شود که باعث تقویت پاسخ ایمنی در بدن شده و پاسخ ایمنی قوی و ماندگارتری ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول