اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اسکواش خراسان شمالی در مسیر پیشرفت است

رئیس هیأت اسکواش خراسان شمالی گفت: راه‌اندازی نخستین زمین اسکواش در یکی از مدارس بجنورد با هزینه‌ی ۹ میلیون تومانی طی پاییز سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

اسکواش خراسان شمالی در مسیر پیشرفت است

صادق چراغ بیرجندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز فعالیت هیات رئیسه جدید هیات اسکواش استان برنامه‌های متنوعی در استان اجرا شد که ازجمله آنان می‌توان به بازدیدهای دوره‌ای از کورت مای استان‌های مختلف کشور همچون گلستان، حضور در اردوی تیم ملی در رده‌های سنی زیر ۱۱ سال و همچنین ۱۱ سال، اعزام دو بازیکن به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان اسکواش کشور، پیگیری بابت احداث زمین‌های پدل و اسکواش در مجموعه علیدخت بجنورد، مدارس استان و همچنین فرودگاه بجنورد اشاره کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی و افتتاح نخستین زمین اسکواش‌باز تک دیواره دریکی از مدارس بجنورد تصریح کرد: این اقدام با هزینه‌ای ۹ میلیون تومانی طی پاییز سال گذشته با همکاری مجموعه آموزش‌وپرورش استان به نتیجه رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس هیات اسکواش استان همچنین ادامه داد: طی این مدت بسیار از مربیان این رشته ورزشی از استان در کارگاه‌های گوناگون کشوری شرکت داشته‌اند که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها، حضور در کارگاه مربیگری درجه ۱ و همچنین کارگاه‌های استعدادیابی بوده است.

وی همچنین به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: در صورت کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور می‌توان با بازگشایی مدارس و همچنین سالن‌های ورزشی برنامه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در راستای استعدادیابی و همچنین قهرمان‌پروری را با توجه به حضور مربیان بادانش استان اجرایی کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول