اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

محموله الکل ارمنستان به خراسان شمالی وارد شد

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از ورود اولین محموله الکل وارداتی به میزان ۳۱ هزار و ۷۰۰ لیتر از کشور ارمنستان به استان خراسان شمالی توسط اتاق بازرگانی بجنورد خبر داد.

محموله الکل ارمنستان به خراسان شمالی وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، سعید پورآبادی از ورود نخستین محموله الکل از ارمنستان به خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: این محموله با پیگیری‌های فراوان اتاق بازرگانی بجنورد و باهمکاری انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه شعبه ایران وارد استان خراسان شمالی شده است.

وی میزان الکل وارداتی به استان را ۳۱ هزار و ۷۰۰ لیتر اعلام کرد و گفت: این مهم در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا  برای استان تأمین شد.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی با قدردانی از همکاری و پیگیری رییس‌کل دادگستری استان در این زمینه تصریح کرد: این میزان الکل برای کارخانه‌های تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده دست در خراسان شمالی توزیع می‌شود.

وی در انتها تاکید کرد: پایه اصلی الکل فوق برای تولید ژل و محلول ضدعفونی دست می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول