اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرونده ششمین دوره کشتی جام باشگاه‌های جهان امروز بسته می‌شود + برنامه مسابقات

با برگزاری دور سوم رقابت‌های مقدماتی و پس آن دیدارهای تعیین رتبه در کشتی آزاد، پرونده ششمین دوره از رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد بسته می‌شود.

پرونده ششمین دوره کشتی جام باشگاه‌های جهان امروز بسته می‌شود + برنامه مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ششمین دوره رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان امروز با مشخص شدن تیم‌های برتر آزاد امروز به‌پایان خود می‌رسد.

ابتدا تیم‌های بازار بزرگ و چین در قالب دور سوم رقابت‌ها از گروه A از ساعت ۱۰ رقابت خود را برگزار می‌کنند و همزمان با این دیدار، تیم‌های کشتی دانشگاه آزاد و نماینده قرقیزستان در گروه B رقابت خود را انجام می‌دهند.

از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه نیز تیم‌های گرجستان و هند در گروه A و تیم‌های اترک خراسان شمالی و آذربایجان در گروه B رقابت‌ها مصاف سوم خود را انجام می‌دهند و پرونده دور مقدماتی کشتی آزاد بسته می‌شود.

از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه نیز دو رقابت برای کسب عنوان‌های هفتمی و پنجمی بین تیم‌های چهارم و سوم هر گروه برگزار می‌شود و پس‌ازآن از ساعت ۱۷ رقابت رده‌بندی بین تیم‌های دوم هر گروه و پس‌ازآن مسابقات فینال بین سرگروه‌های A, B برگزار می‌شود.

 

پس از برگزاری این رقابت‌ها اهدای جام قهرمانی با حضور وزیر کشور در مرکز خراسان شمالی انجام می‌شود و پرونده این دوره از رقابت‌ها بسته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول