اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فارس من | دلار عامل گرانی است نه افزایش قیمت بنزین

رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: افزایش قیمت بنزین ربطی به گرامی کالا ندارد؛ بلکه بالا رفتن دلار باعث شده است تا کالاها گران شود.

فارس من | دلار عامل گرانی است نه افزایش قیمت بنزین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مخاطبان در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «افزایش بنزین باعث افزایش قیمت‌ها نگردد» را به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

مهدی امیدوار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: کنترل افزایش قیمت دلار، در دست دولت است و باید دولت آن را کنترل کند تا اجناس در بازار گران نشوند و قیمت‌ها ثابت بمانند.

رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی افزود: در بحث خدمات، به‌تمامی اتحادیه‌های زیر نظر اصناف مانند اتحادیه خیاطان و آرایشگران دستور داده‌ایم تا نرخ خود را به‌هیچ‌وجه بالا نبردند و نرخ‌های آنان همان نرخ قبل است و به‌هیچ‌عنوان افزایش قیمت نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: زمانی که بنزین گران شد، باید در بازار ارز نیز مدیریت می‌شد تا قیمت‌هایی که به‌جای افزایش رو به کاهش بودند ادامه پیدا می‌کرد تا فشار روانی را از مردم کم می‌کرد.

امیدوار خاطرنشان کرد: اگر کارخانه‌ای برای تولیدش بخواهد مواد اولیه را تهیه کند قطعاً دلار بر روی قیمت آن مواد اولیه تأثیر دارد، پس بنزین تأثیر آن‌چنانی بر روی کالاها ندارد و این دلار است که باید ثابت نگه‌داشته شود.

وی تأکید کرد: زمانی که بنزین گران شد، دلار 11 هزار تومان بود و بعد از گرانی بنزین، روزبه قیمت دلار بالا رفت که این حاصل شد تا فکر کنند گرانی‌ها براثر بنزین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول