اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تکریم ملی چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی

مراسم تکریم ملی چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی سید «محمد حسین زینلی» در سالن همایش فرهنگسرای شهری بیرجند برگزار شد.

تکریم ملی چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تکریم ملی چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی سید «محمد حسین زینلی» امروز به مناسبت روز صنعت و معدن در سالن همایش فرهنگسرای شهری بیرجند با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و محلی آغاز شد.

عباس ابراهیمی، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در این مراسم اظهارداشت: هدف از برگزاری این مراسم بحث الگوسازی از شخصیت ایشان و بزرگ مردان صنعت کشور است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان کشور نیاز به سرلوحه قراردادن افراد شاخص در بخش‌های مختلف دارند، امیدواریم که مهندس زینلی در تربیت جوانان مستعد موفق باشند.

وی تصریح کرد: این مراسم در راستای قدردانی از مرد صنعت خراسان جنوبی برگزار شد که جزو فرهنگ ناب ما ایرانی‌ها است.

همچنین از خانواده و همسر این چهره ماندگار صنعت که به  طور قطع در توفیقات ایشان سهم داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد: امروز پاسداشت زحمات، خدمات و فعالیت‌های مهندس زینلی نسبت به خراسان جنوبی، کشور و مردم است و همچنین بابت سازندگی و فعالیت‌های چشمگیری که در این مرز و بوم داشته‌اند.

ابراهیمی با اشاره به این که بنیاد ملی نخبگان در رویکرد جدید خود در یکی و ۲ سال اخیر علاوه بر سرآمدان علمی، سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآوری و سرآمدان کارآفرینی را هم مورد توجه قرار داده است، بیان کرد: سرآمدی در حوزه صنعت، فناوری، نوآوری و کارآفرینی شایسته مهندس زینلی است.

وی توجه به زادبوم و زادگاه را از دیگر ویژگی‌های ممتاز چهره ماندگار صنعت استان دانست و گفت: توجه ایشان به زادگاهشان و  بهره‌وری، جذب استعدادها و نخبگان، تولید محصولات متنوع، جدید و قابل رقابت در سطح بین المللی از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این چهره ماندگار است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: این توفیقات در حالی بوده که مشکلات زیادی در چند سال اخیر از جمله تحریم‌ها، کاهش قدرت خرید مردم، مشکلات در تامین مواد اولیه، منع صادرات، واردات محصولات کم کیفیت، نرخ گذاری دستوری، افت تولید ناشی از قطع برق و گاز و کرونا همانند جاده‌های سنگلاخی عمل کرده است، توفیق در این جاده ناهموار باعث شده که امروز مدیرعامل کویر تایر جزو چهره‌های ملی صنعت کشور قرار گیرند.

 مهم ترین هدف از برپایی مراسم تکریم چهره های ماندگار 

جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: الگوسازی از شخصیت افراد، مهمترین هدف در برپایی مراسم تکریم چهره های ماندگار است.

وی اظهار کرد: تکریم سرآمدان و نخبگان استان در بخش‌های مختلف تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای این که بدانیم مدیری موفق و سرآمد است باید ببینیم نگاهش به سازمان توانسته یک سازمان شهروندی ایجاد کند؟!

به گفته وی خیلی‌ها پول و کارخانه دارند اما نتوانسته اند مقبولیت و احساس تعلق را در بین جامعه برای خودشان ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه کویر تایر امروز توانسته حس تعلق را در سطح اجتماع ایجاد کرده و به عنوان یک سازمان شهروندی مایه افتخار خراسان جنوبی است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان این که امروز در سازمان‌ها به قهرمان و پهلوان تنها نیاز نداریم، تصریح کرد: اگر مدیری می‌خواهد موفق و سرآمد باشد باید در جای جای آن سازمان و نهاد قهرمان و پهلوان داشته باشد چون وقتی این قهرمانان در کنار هم باشند، می‌توانند مجموعه را به خوبی مدیریت کنند.

اشرفی با تأکید بر این که از بنیاد ملی نخبگان انتظار است که ماحصل این تقدیر یک سبک مدیریتی باشد، متذکر شد: آقای مهندس زینلی یک سازمان خودکفا و تولیدمحور را مدیریت می‌کند که برگ موفقی در کارنامه خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه عصر جدید، عصر تولید ناب است بیان کرد: تولید ناب همین است که مهندس زینلی حفظ ارزش افزوده برای رسالت اجتماعی مجموعه کویر تایر کرده و فلسفه کویر تایر در سطح جامعه عملی و نهادینه شده است.

وی از بنیاد ملی نخبگان خواست به عنوان خروجی و ماحصل این مراسم تقدیر و تکریم، یک کتابچه یا دست نوشته را از شخصیت مهندس زینلی برای مدیریت سایر نهادها منتشر کند

بنابراین گزارش، لوح قدردانی از طرف بنیاد ملی نخبگان به چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی اهدا شد و این لوح عالی‌ترین نشانی است که بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان حوزه صنعت و حوزه‌های تخصصی اهدا می‌کند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول