اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی: مطالبات پرداخت شده زعفران کاران به ۲۷ میلیارد تومان رسید

مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: ۴۰ درصد دیگر از مطالبات زعفران کاران استان پرداخت و مجموع مطالبات پرداختی به ۲۷ میلیارد تومان رسید.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی: مطالبات پرداخت شده زعفران کاران به ۲۷ میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسن رضوی، مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: همانطور که بارها گفته شده در سال جاری یک تن و ۵۰ گرم زعفران خشک از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری کرده ایم.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش این میزان زعفران ۳۸ میلیارد تومان بوده است، افزود: این میزان از ۳۰۰ کشاورز استان خریداری شده است.

رضوی با تأکید بر اینکه تا پایان دی حدود ۳۰ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شد، ادامه داد: ارزش ریالی این ۳۰ درصد مطالبه کشاورزان زعفران کار حدود ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: خبر خوش دیگر اینکه اکنون ۴۰ درصد دیگر از مطالبات زعفران کاران خراسان جنوبی به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مجموع پرداختی به کشاورزان به ۲۷ میلیارد تومان رسیده است، بیان کرد: نهایت تلاش ما بر این است که هر چه سریع‌تر بتوانیم ۱۱ میلیارد تومان دیگر از طلب زعفران کاران خراسان جنوبی را پرداخت کنیم.

رضوی گفت: امیدواریم این مبلغ را در کمتر از سه ماه دیگر پرداخت کنیم تا زمینه رضایت زعفران کاران خراسان جنوبی را فراهم کرده باشیم.

وی یادآورشد: باید با وفاق و همدلی و رفع مشکلات و فراهم کردن زمینه خرید محصولات کشاورزان خراسان جنوبی زمینه توسعه کشاورزی در استان را فراهم کنیم.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول