اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تشکیل کارگروه بررسی نیازهای واقعی کارخانه کاغذسازی بیرجند

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: با تشکیل کار گروهی نیاز واقعی کارخانه کاغذسازی و راهکارهای تأمین آب این واحد تولیدی بررسی و ارائه شود.

تشکیل کارگروه بررسی نیازهای واقعی کارخانه کاغذسازی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی موحدی‌راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز در ستاد پیگیری اجرا سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر سرکشی از واحدهای تولیدی، با حضور دادستان شهرستان بیرجند بازدیدی از کارخانه‌های شهرک صنعتی بیرجند به عمل آمد.

وی افزود: برخی از صنایع مستقر در شهرک صنعتی بیرجند همچون کارخانه کاغذسازی برای تامین زمین، آب و استفاده از تسهیلات معافیت مالیات و دارایی با مشکلاتی مواجه بودند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد پیگیری اجرا سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مقرر شد با تشکیل کار گروهی نیاز واقعی کارخانه کاغذسازی و راهکارهای تأمین آب این واحد تولیدی بررسی و ارائه شود.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد یادآور شد: همچنین برای استفاده از معافیت مالیاتی این واحد تولیدی به دلیل توسعه ای که داشته است موضوع برای بررسی به شورای دستگاه هایی نظارتی ارجاع می شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه این کارگروه مصوباتی داشته باشند بر اساس آن وزارت اقتصاد و دارایی اقدام خواهد کرد که امیدواریم این واحد تولیدی بتواند از معافیت مالیاتی استفاده کند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به نیازمندی این واحد تولیدی به زمین مجاور برای توسعه کارخانه گفت: زمین مربوطه به خاطر بدهی سرمایه گذار واحد تولیدی آن در رهن بانک ملی پرونده آن در حال پیگیری و در اداره ثبت اسناد اجرائیه صادره شده است.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد افزود: در این جلسه مقرر شد بانک ملی هرچه سریعتر نسبت به وصول مطالبات خود اقدام کند تا این اراضی متعلق به منابع طبیعی برای واگذاری تعیین تکلیف شود.

پایان ‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول