اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سپاه و بسیج با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی در سانحه خروج قطار «مشهد ـ یزد»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس از پای کار بودن سپاه و بسیج با تمام توان برای خدمت‌رسانی در سانحه خروج قطار «مشهد ـ یزد» از ریل خبر داد.

سپاه و بسیج با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی در سانحه خروج قطار «مشهد ـ یزد»

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سرهنگ خبازی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس در جمع خبرنگاران، در خصوص حادثه خروج قطار مسافربری «مشهد – یزد» در مسیر طبس و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان، اظهار داشت: از همان ابتدای صبح که از خبر وقوع این حادثه دردناک مطلع شدیم در سپاه و بسیج شهرستان با امکانات و ماشین آلات به محل سانحه اعزام شدند.

وی ادامه داد: اجساد متوفیان و ۳۵ نفر مجروح این حادثه با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به طبس منتقل شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با بیان اینکه مسافران سالم را نیز در ایستگاه طبس ساماندهی کردیم و با رفع نیازمندی‌هایشان با اتوبوس به مقصدشان در یزد منتقل شدند، تصریح کرد: شرایط اسکان برای خانواده‌های مجروحین و متوفیان نیز مهیا شده است.

خبازی خاطرنشان کرد: اکنون نیز در محل سانحه هستیم و منتظریم یکی از واگن‌ها که واژگون شده که باید به وسیله جرثقیل روی ریل قرار بگیرد و احتمال اینکه یک نفر دیگر در این واگن باشد وجود دارد البته قطعی نیست.

وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه و بسیج در حال خدمت‌رسانی و همکاری با نیروهای امدادرسان در محل سانحه خروج قطار  از ریل هستند، عنوان کرد: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان نیز به محض اطلاع برای بازدید از سانحه راه‌آهن طبس و بررسی وضعیت مصدومان وارد طبس شدند و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول