اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در «بیرجند»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در روز عید سعید فطر در شهر بیرجند اعمال خواهد شد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر  در «بیرجند»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «علیرضا عباسی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در روز عید سعید فطر در شهر بیرجند اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر پارک کلیه وسایل نقلیه در جلوی مصلی، سرتاسر بلوار نماز(هر دو لاین) و بلوار صنعت و معدن(تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از ساعت ۵ صبح تردد و توقف وسایل نقلیه در بلوار نماز و بلوار صنعت و معدن(تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

عباسی رضایی تبیین کرد: توصیه می‌شود نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ‌های حاشیه این بلوار استفاده کنند.

وی ادامه داد: نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس‌آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی‌المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همچنین نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده نمایند.

عباسی گفت: رانندگان از پارک وسایل نقلیه به صورت نامنظم که برای پارک و توقف سایر وسایل نقلیه مشکل ایجاد کند جدا خودداری نمایند و شهروندان همکاری لازم با خادمین خود در پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور و چینش خودروها در پارکینگ‌ها داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به‌طرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول