اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی در قالب «اطعام مهدوی» در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای پویش «اطعام مهدوی» ۱۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی در قالب «اطعام مهدوی» در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی صبح امروز در مراسم تقدیر از نیک‌اندیشان رسانه‌ای خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای مردمی کردن فعالیت‌های خود اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری در سراسر کشور کرده است.

وی از فعالیت ۱۴۹ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد ۲۷ مرکز به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران اولین مرکز تخصصی است که در کشور تأسیس شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به اجرای پویش «اطعام مهدوی» در استان اشاره و عنوان کرد: در راستای اجرای این پویش ۹۷ آشپزخانه در سطح خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد.

عرب اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای این پویش ۱۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه پویش «اطعام مهدوی» از ابتدای ماه رمضان در جهت تامین بسته های معیشتی و غذای گرم و افطاری ساده در خراسان جنوبی اجرا و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، مطرح کرد: تا پایان ماه رمضان حدود ۶۰۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده و ۴۶ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول